poniedziałek, 23 marca 2015

Pasta brokułowo-jajeczno-łososiowa

Witajcie! 
Dzisiaj budząc sie myślałam co by tu sobie zrobić na śniadanie. Zajrzałam do lodówki i zobaczyłam ugotowanego brokuła i łososia, który został z mojej wczorajszej sałatki. Postanowiłam więc zrobić witaminową bombę czyli Pastę! 


Składniki dla 3 osób: 
8 różyczek brokuła 
100g łososia wędzonego w kawałku
2 jajka
Pieprz 


Brokuła z jajkiem blendujemy. Łososia drobimy na mniejsze kawałki i dodajemy do pozostałych składników. Wszystko razem dokładnie mieszamy i przyprawiamy pieprzem do smaku.   Najlepiej pastę podawać z bułka ziarnistą na którą kładziemy listek świeżej sałaty, następnie smarujemy pastę i kładziemy kiełki rzodkiewki. Idealne połączenie. (Możemy dać rownież plasterek żółtego sera) Smacznego!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz